Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001025553
Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00102xxxx / 0010255xx / 001025553.htm
Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog.
ISBN | 978-80-7315-235-2 (Paido : brož.) |
ISBN | 978-80-210-6057-9 (Masarykova univerzita : brož.) |
Kód jazyka | cze eng |
Kód předm.kateg. | 376 Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob |
MDT | 37.043.2 |
MDT | 316.344.6-056.26/.3-053.2 |
MDT | 316.344.6-056.26/.3-053.6 |
MDT | 616.89-008.43 |
MDT | 316.344.7 |
MDT | 376 |
MDT | (048.8:082) |
HZ-Osobní jméno | Bartoňová, Miroslava, 1965- |
Názvové údaje | Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VI. = Education of pupils with special educational needs VI. / Miroslava Bartoňová, Marie Vítková et al. |
Varianta názvu | Education of pupils with special educational needs VI. |
Údaje o vydání | 1. vyd. |
Nakladatel.údaje | Brno : Paido : Masarykova univerzita, 2012 |
Údaje fyz.popisu | 327 s. : il. ; 23 cm |
Všeobecná pozn. | 320 výt. |
Pozn.o bibliogr. | Obsahuje bibliografie a rejstříky |
Pozn.o jazyku | Anglická resumé |
Předm.-Věc.téma | integrovaná výchova a vzdělávání |
Předm.-Věc.téma | děti se zdravotním postižením |
Předm.-Věc.téma | mládež se zdravotním postižením |
Předm.-Věc.téma | specifické poruchy učení |
Předm.-Věc.téma | sociálně ohrožené skupiny |
Předm.-Věc.téma | speciální pedagogika |
Předm.-angl. | integrated education |
Předm.-angl. | children with disabilities |
Předm.-angl. | youth with disabilities |
Předm.-angl. | learning disabilities |
Předm.-angl. | people with social disabilities |
Předm.-angl. | special education |
Žánr/forma | kolektivní monografie |
Žánr/forma | collective monographs |
VZ-Osobní jm. | Vítková, Marie, 1947- |
ISBN-pom.údaje | 9788073152352 1. vyd. 20130219 |
Sigla,sign.vlastn. | OLA001 1-260.018 |
Počet exemplářů | 1 |
Úvodní stránka katalogu.
O úroveň zpět..
© 2007 Ex Libris & Vědecká knihovna v Olomouci - webmaster.