Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001032352

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00103xxxx / 0010323xx / 001032352.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-247-4150-5 (váz.)
Kód jazykacze eng
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8:005
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoKotler, Philip, 1931-
Názvové údajeMarketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; [překlad Tomáš Juppa, Martin Machek]
Údaje o vydání[4. vyd.]
Nakladatel.údajePraha : Grada, 2013
Údaje fyz.popisu814 s. : il. (převážně barev.), portréty ; 29 cm
Všeobecná pozn.Přeloženo z angličtiny
Všeobecná pozn.V knize uvedené 14. vyd. se týká originálu
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
Předm.-Věc.témamarketingový management
Předm.-angl.marketing management
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
VZ-Osobní jm.Keller, Kevin Lane, 1956-
VZ-Osobní jm.Juppa, Tomáš
VZ-Osobní jm.Machek, Martin
OriginálMarketing management
Elektron.přístupDigitalizovaný dokument
Elektron.přístupOnline verze
ISBN-pom.údaje9788024741505 [4. vyd.] Na přední straně desky i v tiráži uvedeno chybně 14. vyd. (myslí se originálu) 20130506
Sigla,sign.vlastn.OLA001 2-021.114
Počet exemplářů1 3