Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001039665

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00103xxxx / 0010396xx / 001039665.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-87500-36-1 (brož.)
Kód jazykacze slo eng slo
Kód předm.kateg.659 Reklama. Public relations. Média
MDT658.8:316.77
MDT659.1
MDT316.75-028.78
MDT316.73
MDT316.422
MDT(048.8:082)
HZ-Osobní jménoBačuvčík, Radim, 1975-
Názvové údajeGlobální a lokální v marketingové komunikaci / Radim Bačuvčík a kol.
Údaje o vydání1. vyd.
Nakladatel.údajeZlín : VeRBuM, 2013
Údaje fyz.popisu136 s. ; 21 cm
Edice-jiná formaProtipóly marketingové komunikace
Všeobecná pozn.Na obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Všeobecná pozn.200 výt.
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
Pozn.o jazykuČást. slovenský text, anglická a slovenská resumé
Předm.-Věc.témamarketingová komunikace
Předm.-Věc.témareklama a propagace
Předm.-Věc.témakulturní tradice
Předm.-Věc.témakulturní vlivy
Předm.-Věc.témaglobalizace
Předm.-angl.communication in marketing
Předm.-angl.advertising
Předm.-angl.cultural traditions
Předm.-angl.culture's influence
Předm.-angl.globalization
Žánr/formakolektivní monografie
Žánr/formacollective monographs
VZ-KorporaceUniverzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
VZ-Edice-Unif.náz. Protipóly marketingové komunikace
ISBN-pom.údaje9788087500361 1. vyd. 20130807
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-266.567
Počet exemplářů1