Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001084357

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00108xxxx / 0010843xx / 001084357.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

Číslo nár.bibliogr.978-80-87110-26-3 (Otevřená společnost ; brož.)
072 7659 Reklama. Public relations. Média
080 659.1
080 316.647.8:316.346.2
080 316.66-055.1/.3
080 (036)
24500Jak na sexistickou reklamu : manuál pro posuzování sexistické reklamy / [editorky Iva Baslarová, Dita Jahodová ; autorský tým Barbara Havelková ... et al.]
260 Praha : Otevřená společnost ; Brno : Nesehnutí, 2013
Obecné poznámky55 s., viii s. obr. příl. : barev. il. ; 15 x 21 cm
Unifikovaný názevTerminologický slovník
504 Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
65007reklama a propagace
65007sexismus
65007gender
65009advertising
65009sexism
65009gender
655 7informační publikace
655 9information publications
Osobní jm.-primár.oBaslarová, Iva
Osobní jm.-primár.oJahodová, Dita
Osobní jm.-primár.oHavelková, Barbara, 1980-
Externí soubor (obrázek, hyperlink...)Digitalizovaný dokument
Údaj agentury ISBN9788087110263 [1. vyd.] Koedice: NESEHNUTÍ. Brno - ISBN neuvedeno 20140408
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-277.568
EXE 1