Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001088428

Navigace: https://aleph22.vkol.cz/pub / svk01 / 00108xxxx / 0010884xx / 001088428.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-8154-056-1 (brož.)
Kód geogr.oblastid------
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
MDT658.626
MDT005:658.626
MDT366.1
MDT(1-773)
MDT(048.8)
HZ-Osobní jménoWanninayake, W. M. C. Bandara
Názvové údajeConsumer behaviour and branding : building domestic brands in developing countries / W.M.C. Bandara Wanninayake and Miloslava Chovancová
Údaje o vydání1st ed.
Nakladatel.údajeŽilina : Georg, 2013
Údaje fyz.popisu221, [25] s. : il. ; 24 cm
Všeobecná pozn.100 výt.
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii a rejstřík
Předm.-Věc.témaobchodní značky rozvojové země
Předm.-Věc.témařízení značky rozvojové země
Předm.-Věc.témaspotřebitelské chování rozvojové země
Žánr/formamonografie
VZ-Osobní jm.Chovancová, Miloslava, 1952-
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-278.506
Počet exemplářů1