Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001089996

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00108xxxx / 0010899xx / 001089996.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-7454-342-5 (brož.)
Kód jazykacze cze eng
Kód geogr.oblastie-xr---
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
MDT17:658
MDT005.346
MDT004+621.39
MDT(437.3)
MDT(043.3)
MDT(048.3)
HZ-Osobní jménoPřibyl, Milan, 1962-
Názvové údajeEtika a její role v řízení vztahu se zákazníkem = Ethics and its role in customer relationship management : teze disertační práce / Milan Přibyl
Varianta názvuEthics and its role in customer relationship management
Nakladatel.údajeZlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2014
Údaje fyz.popisu48 s. ; 21 cm
Edice-jiná formaDoctoral thesis summary
Všeobecná pozn.Studijní program: Ekonomika a management, studijní obor: Management a ekonomika
Všeobecná pozn.30 výt.
Pozn.o disertaciTeze disertační práce (Ph.D.)--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2014
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
Pozn.o jazykuČeské a anglické resumé
Předm.-Věc.témamanažerská etika Česko
Předm.-Věc.témařízení vztahů se zákazníky Česko
Předm.-Věc.témainformační a komunikační technologie Česko
Předm.-angl.business ethics Czechia
Předm.-angl.customer relationship management Czechia
Předm.-angl.information and communication technology Czechia
Žánr/formadisertace
Žánr/formateze
Žánr/formadissertations
Žánr/formaabstracts
VZ-KorporaceUniverzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
VZ-Edice-KorporaceUniverzita Tomáše Bati ve Zlíně. Teze disertační práce
ISBN-pom.údaje[1. vyd.] 20140624
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-278.950
Počet exemplářů1