Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001093176

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00109xxxx / 0010931xx / 001093176.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-7408-092-0 (váz.)
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8:005.52
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoRoubal, Ondřej
Názvové údajeMetodologie marketingových výzkumů / Ondřej Roubal, Iva Petrová, František Zich
Údaje o vydání1. vyd.
Nakladatel.údajePraha : Vysoká škola finanční a správní, 2014
Údaje fyz.popisu142 s. : il. ; 26 cm + errata
Edice-jiná formaEupress
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
Předm.-Věc.témamarketingový výzkum metodologie
Předm.-angl.marketing research methodology
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
VZ-Osobní jm.Petrová, Iva
VZ-Osobní jm.Zich, František, 1935-
VZ-Edice-Unif.náz. Eupress
ISBN-pom.údaje9788074080920 1. vyd. 20140704
Sigla,sign.vlastn.OLA001 2-024.309
Počet exemplářů1