Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001096850

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00109xxxx / 0010968xx / 001096850.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-8154-053-0 (brož.)
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
MDT005:658.626
MDT366.1
MDT005:316.72/.75
MDT640.433
MDT(048.8)
HZ-Osobní jménoAsamoah, Emmanuel Selase
Názvové údajeConsumer behaviour and branding : perspectives from the fast food industry in different markets / Emmanuel Selase Asamoah and Miloslava Chovancová
Údaje o vydání1st ed.
Nakladatel.údajeŽilina : Georg, 2013
Údaje fyz.popisu243 s. : il. ; 24 cm
Všeobecná pozn.100 výt.
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii a rejstřík
Předm.-Věc.témařízení značky
Předm.-Věc.témaspotřebitelské chování
Předm.-Věc.témainterkulturní management
Předm.-Věc.témarychloobslužné restaurace
Žánr/formamonografie
VZ-Osobní jm.Chovancová, Miloslava, 1952-
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-280.898
Počet exemplářů1