Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001108827

Navigace: https://aleph22.vkol.cz/pub / svk01 / 00110xxxx / 0011088xx / 001108827.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-7454-377-7
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8:005.52
MDT(07)
MDT(0.034.44)
HZ-Osobní jménoJuříková, Martina, 1977-
Názvové údajeMarketingový výzkum II [elektronický zdroj] : aplikace / Martina Juříková
Údaje o vydáníVyd. 1.
Nakladatel.údajeZlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně : Obchodní akademie Tomáše Bati a Vyšší odborná škola ekonomická Zlín, 2014
Údaje fyz.popisu1 CD-ROM : barev. ; 12 cm
Všeobecná pozn.Název z titulní obrazovky; označení vyd. z tiráže
Pozn.-pož.na sys.Požadavky na systém: Adobe Acrobat Reader
Předm.-Věc.témamarketingový výzkum
Žánr/formaučební texty
Žánr/formaCD-ROM
Sigla,sign.vlastn.OLA001 CR 7174
Počet exemplářů1