Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001118161

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00111xxxx / 0011181xx / 001118161.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-7454-458-3 (brož.)
Kód jazykacze cze eng
Kód předm.kateg.005 Management. Řízení
MDT338.46
MDT005
MDT17:658
MDT(043.3)
MDT(048.3)
HZ-Osobní jménoŠerek, Radomír, 1976-
Názvové údajeEtické řízení služeb = Ethical service management : teze disertační práce / autor Radomír Šerek
Varianta názvuEthical service management
Nakladatel.údajeZlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2014
Údaje fyz.popisu50 s. : il. ; 21 cm
Edice-jiná formaDoctoral thesis summary
Všeobecná pozn.Studijní obor Management a ekonomika
Všeobecná pozn.30 výt.
Pozn.o disertaciTeze disertační práce (Ph.D.)--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2014
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
Pozn.o jazykuČeské a anglické resumé
Předm.-Věc.témaslužby
Předm.-Věc.témamanagement
Předm.-Věc.témamanažerská etika
Předm.-angl.service industries
Předm.-angl.management
Předm.-angl.business ethics
Žánr/formadisertace
Žánr/formateze
Žánr/formadissertations
Žánr/formaabstracts
VZ-KorporaceUniverzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
VZ-Edice-KorporaceUniverzita Tomáše Bati ve Zlíně. Teze disertační práce
ISBN-pom.údaje[1st ed.] 20150213
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-287.669
Počet exemplářů1