Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001123228

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00112xxxx / 0011232xx / 001123228.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

Číslo nár.bibliogr.978-80-87500-63-7 (brož.)
072 7659 Reklama. Public relations. Média
080 659.4
080 005.336.6
080 005.336
080 005:658.626
080 (048.8)
Všeob.údaje zprac.Jurášková, Olga, 1966-
24510Budování značky prostřednictvím Public relations / Olga Jurášková
250 Vyd. 1.
260 Zlín : VeRBuM, 2015
Obecné poznámky68 s. : il. ; 21 cm
Unifikovaný názevTerminologický slovník
Unifikovaný název200 výt.
504 Obsahuje bibliografii
65007public relations
65007image organizace
65007identita organizace
65007řízení značky
65009public relations
65009corporate image
65009corporate identity
65009brand management
655 7monografie
655 9monographs
Externí soubor (obrázek, hyperlink...)Digitalizovaný dokument
Údaj agentury ISBN9788087500637 1. vyd. 20150407
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-289.357
EXE 1