Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001135815

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00113xxxx / 0011358xx / 001135815.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-214-5107-0 (brožováno)
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoKaňovská, Lucie, 1979-
Názvové údajeZáklady marketingu : studijní text pro bakalářské obory / Lucie Kaňovská, David Schüller
Údaje o vydáníVydání 2., přepracované
NakladatelBrno : Akademické nakladatelství CERM, s.r.o., 2015
Údaje fyz.popisu131 stran : ilustrace ; 30 cm
Typ obsahutext txt
Typ médiabez média n
Typ nosičesvazek nc
Edice-jiná formaUčební texty vysokých škol
Všeobecná pozn.Nad názvem: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografie
Předm.-Věc.témamarketing
Předm.-angl.marketing
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
VZ-Osobní jm.Schüller, David, 1978-
VZ-KorporaceVysoké učení technické v Brně. Podnikatelská fakulta
VZ-Edice-KorporaceVysoké učení technické v Brně. Učební texty vysokých škol
ISBN-pom.údaje9788021451070 2., přepracované vydání 20150721
Sigla,sign.vlastn.OLA001 2-028.324
Původní IČ-ČNB1013458 KLG001
Počet exemplářů0 1