Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001136949

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00113xxxx / 0011369xx / 001136949.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-7454-497-2 (brožováno)
Kód jazykacze cze eng
Kód geogr.oblastie-xr---
Kód předm.kateg.659 Reklama. Public relations. Média
MDT659.127.8
MDT658.8
MDT658.8:316.77
MDT(437.3)
MDT(043.3)
MDT(048.3)
HZ-Osobní jménoKopečková, Martina, 1984-
Názvové údajeVyužití product placementu jako rozvíjejícího se marketingového nástroje v České republice = The use of product placement as an expanding marketing tool in the Czech Republic : teze disertační práce / autor: Martina Kopečková
Varianta názvuUse of product placement as an expanding marketing tool in the Czech Republic
NakladatelZlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015
Údaje fyz.popisu50 stran : ilustrace ; 21 cm
Typ obsahutext txt
Typ médiabez média n
Typ nosičesvazek nc
Edice-jiná formaTeze disertační práce
Všeobecná pozn.Studijní obor: 6208V038 Management a ekonomika
Všeobecná pozn.30 výtisků
Pozn.o disertaciTeze disertační práce (Ph.D.)--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2014
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografie
Pozn.o jazykuČeské a anglické resumé
Předm.-Věc.témaproduct placement
Předm.-Věc.témamarketing
Předm.-Věc.témamarketingová komunikace
Předm.-Věc.témaproduct placement Česko
Předm.-angl.product placement
Předm.-angl.marketing
Předm.-angl.communication in marketing
Předm.-angl.product placement Czechia
Žánr/formadisertace
Žánr/formateze
Žánr/formadissertations
Žánr/formaabstracts
VZ-KorporaceUniverzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
VZ-Edice-KorporaceUniverzita Tomáše Bati ve Zlíně. Teze disertační práce
ISBN-pom.údaje[1. vydání] 20150723
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-304.476
Počet exemplářů0 1