Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001136968

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00113xxxx / 0011369xx / 001136968.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-7454-496-5 (brožováno)
Kód jazykacze cze eng
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
MDT658.8:394.4
MDT(043.3)
MDT(048.3)
HZ-Osobní jménoKotová, Eva, 1982-
Názvové údajeMetodika efektivního event marketingu = The metodology of effective event marketing : teze disertační práce / autor: Eva Kotová
Varianta názvuMetodology of effective event marketing
NakladatelZlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015
Údaje fyz.popisu30 stran : ilustrace ; 21 cm
Typ obsahutext txt
Typ médiabez média n
Typ nosičesvazek nc
Edice-jiná formaTeze disertační práce
Všeobecná pozn.Studijní program: Ekonomika a management. Studijní obor: Management a ekonomika
Všeobecná pozn.30 výtisků
Pozn.o disertaciTeze disertační práce (Ph.D.)--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2014
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
Pozn.o jazykuČeské a anglické resumé
Předm.-Věc.témaevent marketing
Předm.-angl.event marketing
Žánr/formadisertace
Žánr/formateze
Žánr/formadissertations
Žánr/formaabstracts
VZ-KorporaceUniverzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
VZ-Edice-KorporaceUniverzita Tomáše Bati ve Zlíně. Teze disertační práce
ISBN-pom.údaje[1. vydání] 20150729
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-304.483
Počet exemplářů0 1