Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001142580

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00114xxxx / 0011425xx / 001142580.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-7452-117-1 (vázáno)
Kód jazykacze cze eng
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8
MDT658.8:005
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoPaulovčáková, Lucie
Názvové údajeMarketing : přístup k marketingovému řízení / Lucie Paulovčáková
Údaje o vydáníVydání I.
NakladatelPraha : Univerzita Jana Amose Komenského, 2015
Údaje fyz.popisu288 stran : ilustrace ; 24 cm
Typ obsahutext txt
Typ médiabez média n
Typ nosičesvazek nc
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografie
Pozn.o jazykuČeské a anglické resumé
Předm.-Věc.témamarketing
Předm.-Věc.témamarketingový management
Předm.-angl.marketing
Předm.-angl.marketing management
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
ISBN-pom.údaje9788074521171 1. vydání 20151005
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-306.571
Počet exemplářů0 1