Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001144888

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00114xxxx / 0011448xx / 001144888.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-7400-585-5 (brožováno)
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8:005.52
MDT005.311
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoTahal, Radek, 1970-
Názvové údajeZákladní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu / Radek Tahal
Údaje o vydáníVydání první
NakladatelV Praze : C.H. Beck, 2015
Údaje fyz.popisux, 99 stran : ilustrace ; 24 cm
Typ obsahutext txt
Typ médiabez média n
Typ nosičesvazek nc
Edice-jiná formaBeckovy ekonomické učebnice
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Předm.-Věc.témamarketingový výzkum
Předm.-Věc.témasběr dat
Předm.-angl.marketing research
Předm.-angl.data collection
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
VZ-Edice-Unif.náz. Beckovy ekonomické učebnice
ISBN-pom.údaje9788074005855 1. vydání 20151102
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-307.404
Počet exemplářů0 1