Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001146934

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00114xxxx / 0011469xx / 001146934.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-246-3075-5 (brožováno)
Kód předm.kateg.659 Reklama. Public relations. Média
MDT658.8:316.77
MDT659.4
MDT81'373.46
MDT(038)81
MDT(038.072)
Názvové údajeMarketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru / Jan Halada (ed.)
Varianta názvuNázev v tiráži: Marketingová komunikace a public relations - výklad pojmů a teorie oboru
Údaje o vydáníPrvní vydání
NakladatelPraha : Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015
Údaje fyz.popisu118 stran : ilustrace, portréty ; 21 cm
Typ obsahutext txt
Typ médiabez média n
Typ nosičesvazek nc
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
Předm.-Věc.témamarketingová komunikace
Předm.-Věc.témapublic relations
Předm.-Věc.témaoborová terminologie
Předm.-angl.communication in marketing
Předm.-angl.public relations
Předm.-angl.terminology (professional)
Žánr/formaterminologické slovníky
Žánr/formavýkladové slovníky
Žánr/formaterminological dictionaries
Žánr/formaexplanatory dictionaries
VZ-Osobní jm.Halada, Jan, 1942-
Elektron.přístupOnline verze
ISBN-pom.údaje1. vydání - 2. dotisk 20180905
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-308.322
Nakladatel-aut.f.Karolinum
Počet exemplářů0 1