Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001157877

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00115xxxx / 0011578xx / 001157877.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-7510-169-3 (brožováno)
Kód jazykacze cze eng
Kód geogr.oblastie-xr--- e-xr-mo
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
MDT658.626-027.541
MDT347.772-021.52
MDT366.1
MDT658.8:316.72/.75
MDT(437.326)
MDT(048.8)
HZ-Osobní jménoStoklasa, Michal
Názvové údajeMožnosti využití regionálního značení produktů v Moravskoslezském kraji pohledem cross-kulturního marketingu / Michal Stoklasa
NakladatelKarviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2015
Údaje fyz.popisu131 stran : ilustrace ; 25 cm
Typ obsahutext txt
Typ médiabez média n
Typ nosičesvazek nc
Edice-jiná formaStudia oeconomica : vědecké monografie Slezské univerzity v Opavě, Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné
Všeobecná pozn.100 výtisků
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
Pozn.k uživ.urč.Určeno odborné veřejnosti
Pozn.o jazykuČeské a anglické resumé
Předm.-Věc.témaregionální výrobky Česko
Předm.-Věc.témaregionální značky Česko
Předm.-Věc.témaoznačení původu Česko
Předm.-Věc.témaspotřebitelské chování Česko
Předm.-Věc.témainterkulturní marketing
Předm.-angl.regional brands Czechia
Předm.-angl.regional products Czechia
Předm.-angl.marks of origin Czechia
Předm.-angl.consumer behavior Czechia
Předm.-angl.intercultural marketing
Předm.-Geograf.jm.Moravskoslezský kraj (Česko : 2000-)
Předm.-Geograf.jm.Moravian-Silesian Region (Czechia : 2000-)
Předm.-volně tvoř. spotřebitelský etnocentrismus
Žánr/formamonografie
Žánr/formamonographs
VZ-Edice-KorporaceSlezská univerzita. Obchodně podnikatelská fakulta. Studia oeconomica
ISBN-pom.údaje[1. vydání] 20160330
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-312.005
Počet exemplářů0 1