Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001159500

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00115xxxx / 0011595xx / 001159500.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-7464-798-7 (brožováno) : neprodejné
Kód jazykacze cze eng
Kód geogr.oblastie-xr---
Čas.období obsahuy1y1
Kód předm.kateg.376 Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
MDT316.346.32-053.5
MDT376
MDT37.04
MDT37.01:004
MDT028.1
MDT37.091.321
MDT37.012
MDT(437.3)
MDT(048.8:082)
HZ-Osobní jménoAdamus, Petr, 1968-
Názvové údajeVzdělávací strategie v edukaci vybraných skupin žáků se speciálními vzdělávacími potřebami / Petr Adamus, Petr Franiok, Martin Kaleja, Eva Zezulková
NakladatelOstrava : Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2015
Údaje fyz.popisu131 stran : ilustrace ; 24 cm
Typ obsahutext txt
Typ médiabez média n
Typ nosičesvazek nc
Všeobecná pozn.200 výtisků
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
Pozn.o jazykuČeské a anglické resumé
Předm.-Chron.ter.2011-2020
Předm.-Chron.ter.2015
Předm.-Věc.témaděti školního věku
Předm.-Věc.témaspeciální pedagogika
Předm.-Věc.témaspeciální vzdělávací potřeby
Předm.-Věc.témainformační a komunikační technologie ve vzdělávání
Předm.-Věc.témačtenářská gramotnost
Předm.-Věc.témapedagogické dovednosti
Předm.-Věc.témapedagogický výzkum Česko 2011-2020
Předm.-angl.school children
Předm.-angl.special education
Předm.-angl.special educational needs
Předm.-angl.information and communication technologies in education
Předm.-angl.readers' literacy
Předm.-angl.teaching skills
Předm.-angl.educational research Czechia 2011-2020
Žánr/formakolektivní monografie
Žánr/formacollective monographs
VZ-Osobní jm.Franiok, Petr, 1959-
VZ-Osobní jm.Kaleja, Martin, 1981-
VZ-Osobní jm.Zezulková, Eva, 1958-
ISBN-pom.údaje9788074647987 [1. vydání] 20160314
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-312.575
Počet exemplářů0 1
ICO Y