Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001161820

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00116xxxx / 0011618xx / 001161820.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-85970-87-6 (brožováno)
Kód předm.kateg.339 Obchod
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT339.138
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoŠvarcová, Marie, 1958-
Názvové údajeZákladní principy marketingu / Marie Švarcová
Údaje o vydáníVydání první
NakladatelPraha : Idea Servis, 2016
Údaje fyz.popisu272 stran : ilustrace ; 26 cm
Typ obsahutext txt
Typ médiabez média n
Typ nosičesvazek nc
Všeobecná pozn.250 výtisků
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
Pozn.k uživ.urč.Určeno pro studenty JČU České Budějovice a VŠO Praha - bakalářské studium
Předm.-Věc.témamarketing
Předm.-angl.marketing
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
ISBN-pom.údaje1. vydání 20160304
Sigla,sign.vlastn.OLA001 2-030.874
Počet exemplářů0 1