Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001164197

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00116xxxx / 0011641xx / 001164197.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-7454-571-9 (brožováno)
Kód jazykacze cze eng
Kód geogr.oblastie-xr--- e-gx---
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
MDT658.8:005.21
MDT(437.3)
MDT(430)
MDT(043.3)
MDT(048.3)
HZ-Osobní jménoJangl, Patrik, 1984-
Názvové údajeTržní orientace firem a její měření = Market orientation of firms and its measurement : teze disertační práce / autor: Patrik Jangl
Varianta názvuMarket orientation of firms and its measurement
NakladatelZlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2015
Údaje fyz.popisu42 stran : ilustrace ; 21 cm
Typ obsahutext txt
Typ médiabez média n
Typ nosičesvazek nc
Edice-jiná formaDoctoral thesis summary
Všeobecná pozn.Studijní program: P6208 Ekonomika a management, studijní obor: 6208V038 Management a ekonomika
Všeobecná pozn.30 výtisků
Pozn.o disertaciTeze disertační práce (Ph.D.)--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2015
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografie
Pozn.o jazykuČeské a anglická resumé
Předm.-Věc.témastrategický marketing Česko
Předm.-Věc.témastrategický marketing Německo
Předm.-angl.strategic marketing Czechia
Předm.-angl.strategic marketing Germany
Žánr/formadisertace
Žánr/formateze
Žánr/formadissertations
Žánr/formaabstracts
VZ-KorporaceUniverzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
VZ-Edice-KorporaceUniverzita Tomáše Bati ve Zlíně. Teze disertační práce
ISBN-pom.údaje[1. vydání] 20160504
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-314.263
Počet exemplářů0 1