Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001190489

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00119xxxx / 0011904xx / 001190489.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-245-2152-7 (brožováno) : Kč 380,00
Kód jazykaeng eng
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
MDT658.8:339.564
MDT(048.8:082)
HZ-Osobní jménoKrál, Petr, 1979-
Názvové údajeInternational marketing : theory, practices and new trends / Petr Král, Hana Machková, Markéta Lhotáková, Gina Cook
Údaje o vydáníSecond revised edition
NakladatelPrague : Oeconomica, nakladatelství VŠE, 2016
Údaje fyz.popisu245 stran : ilustrace ; 25 cm
Typ obsahutext txt
Typ médiabez média n
Typ nosičesvazek nc
Všeobecná pozn.Na obálce: University of Economics, Prague, Faculty of International Relations
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
Pozn.o jazykuAnglické resumé
Předm.-Věc.témamezinárodní marketing
Předm.-angl.international marketing
Žánr/formakolektivní monografie
Žánr/formacollective monographs
VZ-Osobní jm.Machková, Hana
VZ-Osobní jm.Lhotáková, Markéta, 1971-
VZ-Osobní jm.Cook, Gina, 1970-
VZ-KorporaceVysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta mezinárodních vztahů
ISBN-pom.údaje9788024521527 [1st edition] 20170112
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-323.166
Původní IČ-ČNB1107040 KLG001
Počet exemplářů0 1