Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001191003

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00119xxxx / 0011910xx / 001191003.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-906774-0-1 (brožováno) : Kč 790,00
Kód jazykacze eng
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
MDT658.626
MDT005:658.626
MDT658.6
MDT366.1
MDT658.8:316.77
MDT(035)
HZ-Osobní jménoNeumeier, Marty
Unifik.názevBrand flip. Česky
Názvové údajeThe brand flip / stručný přehled od Martyho Neumeiera ; z anglického originálu The brand flip přeložil Roman Hájek
Údaje o vydání1. vydání
NakladatelPraha : Anfas, spol. s.r.o., [2016]
Copyright©2016
Údaje fyz.popisu16 nečíslovaných stran, 140 stran : ilustrace ; 21 cm
Typ obsahutext txt
Typ médiabez média n
Typ nosičesvazek nc
Všeobecná pozn.Obálkový podnázev: proč dnes zákazníci řídí firmy - a jak z toho těžit
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
Pozn.o jazykuČeský text
Předm.-Věc.témaobchodní značky
Předm.-Věc.témařízení značky
Předm.-Věc.témaproduktový management
Předm.-Věc.témamarketingová komunikace
Předm.-Věc.témaspotřebitelské chování
Předm.-angl.brand name products
Předm.-angl.brand management
Předm.-angl.product management
Předm.-angl.communication in marketing
Předm.-angl.consumer behavior
Žánr/formapříručky
Žánr/formahandbooks and manuals
VZ-Osobní jm.Hájek, Roman
ISBN-pom.údaje9788090677401 1. vydání 20170102
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-323.389
Počet exemplářů0 1