Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001201984

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00120xxxx / 0012019xx / 001201984.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-906039-4-3 (brožováno)
Kód předm.kateg.316.4/.7 Sociální interakce. Sociální komunikace
MDT316.772.4
MDT005.57
MDT(0.062)
HZ-Osobní jménoVojčeková, Katarína
Názvové údajeJak uklidnit klienta, zaměstnance, kolegy, šéfa i sebe? / Katarína Vojčeková
Údaje o vydání1. vydání
NakladatelPlaná u Mariánských Lázní : Vojčeková Katarína - Konzultační studio, [2017]
Copyright©2017
Údaje fyz.popisu21 stran ; 21 cm
Typ obsahutext txt
Typ médiabez média n
Typ nosičesvazek nc
Předm.-Věc.témainterpersonální komunikace
Předm.-Věc.témamanažerská komunikace
Předm.-angl.interpersonal communication
Předm.-angl.communication in management
Žánr/formapopulárně-naučné publikace
Žánr/formapopular works
ISBN-pom.údaje9788090603943 1. vydání Čárový kód nelze sejmout 20170511
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-328.276
Nakladatel-aut.f.Konzultační studio
Počet exemplářů0 1