Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001215733

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00121xxxx / 0012157xx / 001215733.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-247-5021-7 (brožováno)
Kód jazykacze cze eng
Kód předm.kateg.338.3/.4 Hospodářská a výrobní odvětví
MDT338.488
MDT005.6
MDT(048.8:082)
HZ-Osobní jménoVajčnerová, Ida, 1967-
Názvové údajeManagement kvality služeb v cestovním ruchu : jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků / Ida Rašovská, Kateřina Ryglová
Údaje o vydáníPrvní vydání
NakladatelPraha : Grada, 2017
Údaje fyz.popisu186 stran : ilustrace ; 24 cm
Typ obsahutext txt
Typ médiabez média n
Typ nosičesvazek nc
Edice-jiná formaManažer
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
Pozn.o jazykuČeské a anglické resumé
Předm.-Věc.témaslužby cestovního ruchu
Předm.-Věc.témamanagement jakosti
Předm.-angl.tourism services
Předm.-angl.quality control
Žánr/formakolektivní monografie
Žánr/formacollective monographs
VZ-Osobní jm.Ryglová, Kateřina
Elektron.přístupOnline verze
VZ-Edice-Unif.náz. Manažer
ISBN-pom.údaje9788024750217 1. vydání 20171023
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-333.607
Počet exemplářů0 2