Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001216597

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00121xxxx / 0012165xx / 001216597.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-7494-353-9 (brožováno)
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8:005.21
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoDědková, Jaroslava, 1967-
Názvové údajeStrategický marketing : pro kombinovanou formu studia / Jaroslava Dědková
Údaje o vydáníVydání 1.
NakladatelLiberec : Technická univerzita v Liberci, 2017
Údaje fyz.popisu147 stran : ilustrace ; 21 cm
Typ obsahutext txt
Typ médiabez média n
Typ nosičesvazek nc
Všeobecná pozn.Nad názvem: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta, katedra marketingu a obchodu
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Pozn.k uživ.urč.Určeno pro studenty Ekonomické fakulty TUL
Předm.-Věc.témastrategický marketing
Předm.-angl.strategic marketing
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
VZ-KorporaceTechnická univerzita v Liberci. Katedra marketingu a obchodu
ISBN-pom.údaje9788074943539 1. vydání Čárový kód nelze sejmout 20170926
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-333.892
Počet exemplářů0 1