Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001221064

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00122xxxx / 0012210xx / 001221064.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-270-2733-0 (v knize neuvedeno ; brožováno)
Kód geogr.oblastie-uk--- e-xr---
Čas.období obsahuy1y1
Kód předm.kateg.005 Management. Řízení
MDT005.71
MDT005.346
MDT316.653
MDT(437.3)
MDT(410)
MDT(036)
MDT(048.8)
Názvové údajeFair play : 100 nejlepších zákaznických zkušeností v Česku 2017
Varianta názvu100 nejlepších zákaznických zkušeností v Česku 2017
Nakladatel[Praha] : KPMG Česká republika, s.r.o., [2017]
Copyright©2017
Údaje fyz.popisu101 stran : barevné ilustrace ; 15 x 21 cm
Typ obsahutext txt
Typ médiabez média n
Typ nosičesvazek nc
Všeobecná pozn.Název z obálky
Předm.-Chron.ter.21. století
Předm.-Chron.ter.2011-2020
Předm.-Chron.ter.2017
Předm.-Věc.témafirmy Česko 21. století
Předm.-Věc.témařízení vztahů se zákazníky Česko 21. století
Předm.-Věc.témařízení vztahů se zákazníky Velká Británie 21. století
Předm.-Věc.témaankety Česko 2011-2020
Předm.-Věc.témaankety Velká Británie 2011-2020
Předm.-angl.firms Czechia 21st century
Předm.-angl.customer relationship management Czechia 21st century
Předm.-angl.customer relationship management Great Britain 21st century
Předm.-angl.inquiry Czechia 2011-2020
Předm.-angl.inquiry Great Britain 2011-2020
Žánr/formainformační publikace
Žánr/formasrovnávací studie
Žánr/formainformation publications
Žánr/formacomparative studies
ISBN-pom.údaje[1. vydání] ISBN přiděleno NA ISBN v ČR 20171004
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-335.781
Počet exemplářů0 1