Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001223303
Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00122xxxx / 0012233xx / 001223303.htm
Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog.
ISBN | 978-80-244-5118-3 (brožováno) : neprodejné |
Kód jazyka | cze cze eng |
Kód geogr.oblasti | e-xr--- e-xr-ol |
Kód předm.kateg. | 51 Matematika |
MDT | 51 |
MDT | 37.016.026 |
MDT | 37.091.321 |
MDT | 303.622 |
MDT | (437.325) |
MDT | (048.8:082) |
HZ-Osobní jméno | Bártek, Květoslav |
Názvové údaje | Reflexe vzdělávacích potřeb učitelů matematiky jako východisko jejich profesního rozvoje / Květoslav Bártek, Radka Dofková a kolektiv |
Údaje o vydání | 1. vydání |
Nakladatel | Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2017 |
Údaje fyz.popisu | 336 stran : ilustrace (některé barevné) ; 21 cm |
Typ obsahu | text txt |
Typ média | bez média n |
Typ nosiče | svazek nc |
Edice-jiná forma | Monografie |
Všeobecná pozn. | Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta |
Pozn.o bibliogr. | Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík |
Pozn.o jazyku | České a anglické resumé |
Předm.-Věc.téma | matematika |
Předm.-Věc.téma | předmětová didaktika |
Předm.-Věc.téma | pedagogické dovednosti |
Předm.-Věc.téma | dotazníky Česko |
Předm.-angl. | mathematics |
Předm.-angl. | teaching school subjects |
Předm.-angl. | teaching skills |
Předm.-angl. | questionnaires Czechia |
Předm.-Geograf.jm. | Olomouc (Česko : oblast) |
Předm.-Geograf.jm. | Olomouc Region (Czechia) |
Žánr/forma | kolektivní monografie |
Žánr/forma | collective monographs |
VZ-Osobní jm. | Dofková, Radka, 1979- |
VZ-Korporace | Univerzita Palackého. Pedagogická fakulta |
VZ-Edice-Korporace | Univerzita Palackého. Monografie |
ISBN-pom.údaje | 9788024451183 1. vydání 20180111 |
Sigla,sign.vlastn. | OLA001 1-336.791 |
Počet exemplářů | 0 3 |
ICO | N |
Úvodní stránka katalogu.
O úroveň zpět..
© 2007 Ex Libris & Vědecká knihovna v Olomouci - webmaster.