Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001223802

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00122xxxx / 0012238xx / 001223802.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-7454-682-2 (brožováno)
Kód jazykacze eng
Kód předm.kateg.659 Reklama. Public relations. Média
MDT659.1-028.76
MDT659.1
MDT7.05
MDT(048.8)
HZ-Osobní jménoŠula, Tomáš, 1984-
Názvové údajeAmbientní média v reklamě : význam designu při tvorbě ambientních médií / Tomáš Šula
Varianta názvuVýznam designu při tvorbě ambientních médií
Údaje o vydání1. vydání
NakladatelZlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, 2017
Údaje fyz.popisu137 stran : barevné ilustrace ; 24 cm
Typ obsahutext txt
Typ médiabez média n
Typ nosičesvazek nc
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Pozn.o jazykuAnglické resumé
Předm.-Věc.témaambientní média
Předm.-Věc.témareklama a propagace
Předm.-Věc.témadesign
Předm.-angl.ambient media
Předm.-angl.advertising
Předm.-angl.design
Žánr/formamonografie
Žánr/formamonographs
ISBN-pom.údaje9789788074540 1. vydání Chybný - neplatný čárový kód uveden na zadní straně obálky 20180110
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-336.988
Počet exemplářů0 2