Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001224699

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00122xxxx / 0012246xx / 001224699.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-7454-681-5 (brožováno)
Kód jazykaslo eng
Kód předm.kateg.005 Management. Řízení
MDT658.626
MDT659.126
MDT7.05
MDT005:658.626
MDT(048.8)
HZ-Osobní jménoBanyár, Milan, 1982-
Názvové údajeZnačka a logo : vizuálne prvky značky a ich význam v procese brandingu / Milan Banyár
Varianta názvuBrand and logo
Varianta názvuBrand & logo
Údaje o vydání1. vydanie
NakladatelVe Zlíně : Univerzita Tomáše Bati, Fakulta multimediálních komunikací, 2017
Údaje fyz.popisu300 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 24 cm
Typ obsahutext txt
Typ médiabez média n
Typ nosičesvazek nc
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
Pozn.o jazykuAnglické resumé
Předm.-Věc.témaobchodní značky
Předm.-Věc.témaloga
Předm.-Věc.témadesign
Předm.-Věc.témařízení značky
Předm.-angl.brand name products
Předm.-angl.logos (symbols)
Předm.-angl.design
Předm.-angl.brand management
Žánr/formamonografie
Žánr/formamonographs
ISBN-pom.údaje9788074546815 1. vydanie 20180116
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-337.442
Nakladatel-aut.f.Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Počet exemplářů0 1