Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001233327

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00123xxxx / 0012333xx / 001233327.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-87839-86-7 (brožováno) 978-80-87839-83-6
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8:004.738.5
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoMoravcová, Lenka
Názvové údajeZáklady digitálního marketingu / Lenka Moravcová
Údaje o vydáníVydání první
Nakladatel[Praha] : Vysoká škola ekonomie a managementu, 2017
Údaje fyz.popisu130 stran : ilustrace ; 30 cm
Typ obsahutext txt
Typ médiabez média n
Typ nosičesvazek nc
Edice-jiná formaEdice učebních textů
Všeobecná pozn.Terminologický slovník
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Předm.-Věc.témainternetový marketing
Předm.-angl.Internet marketing
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
VZ-KorporaceVysoká škola ekonomie a managementu
VZ-Edice-KorporaceVysoká škola ekonomie a managementu. Učební texty
ISBN-pom.údajeISBN 978-80-87839-83-6 9788087839867 1. vydání Chybné ISBN uvedeno v tiráži; toto ISBN náleží publikaci: SMOLOVÁ, Helena: Public relations 20180417
Sigla,sign.vlastn.OLA001 2-037.804
Počet exemplářů0 1