Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001235871

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00123xxxx / 0012358xx / 001235871.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-87500-94-1 (vázáno)
Kód předm.kateg.659 Reklama. Public relations. Média
MDT659.1
MDT658.8:316.77
MDT659.1(091)
MDT17
MDT(048.8)
HZ-Osobní jménoHorňák, Pavel, 1953-2023
Názvové údajeReklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie / Pavel Horňák
Údaje o vydáníVydanie druhé, rozšírené a prepracované
NakladatelZlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2018
Údaje fyz.popisu398 stran : ilustrace (některé barevné), portréty, faksimile ; 24 cm
Typ obsahutext txt
Typ médiabez média n
Typ nosičesvazek nc
Všeobecná pozn.Na obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
Předm.-Věc.témareklama a propagace
Předm.-Věc.témamarketingová komunikace
Předm.-Věc.témadějiny reklamy
Předm.-Věc.témareklama a propagace etické a morální aspekty
Předm.-angl.advertising
Předm.-angl.communication in marketing
Předm.-angl.history of advertising
Předm.-angl.advertising ethical and moral aspects
Žánr/formamonografie
Žánr/formamonographs
VZ-KorporaceUniverzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
ISBN-pom.údaje9788087500941 2. rozšírené a prepracované vydání 20180518
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-341.848
Nakladatel-aut.f.VeRBuM
Počet exemplářů0 1