Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001237394
Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00123xxxx / 0012373xx / 001237394.htm
Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog.
ISBN | 978-80-210-8850-4 (brožováno) |
Kód jazyka | cze eng |
Kód geogr.oblasti | e-xr--- |
Čas.období obsahu | y1y1 |
Kód předm.kateg. | 37 Výchova a vzdělávání |
MDT | 78:37.016 |
MDT | 373.3 |
MDT | 373.5+377 |
MDT | 004.032.6 |
MDT | 37.012 |
MDT | (437.3) |
MDT | (048.8:082) |
HZ-Osobní jméno | Košut, Michal, 1954- |
Názvové údaje | Využívání multimédií v hudební výchově na ZŠ a SŠ - stav v roce 2017 / Michal Košut a kolektiv |
Údaje o vydání | 1. vydání |
Nakladatel | Brno : Masarykova univerzita, 2017 |
Údaje fyz.popisu | 271 stran : ilustrace (převážně barevné), formuláře ; 21 cm |
Typ obsahu | text txt |
Typ média | bez média n |
Typ nosiče | svazek nc |
Všeobecná pozn. | Nad názvem: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta |
Všeobecná pozn. | 100 výtisků |
Pozn.o bibliogr. | Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík |
Pozn.o jazyku | Anglické resumé |
Předm.-Chron.ter. | 2014-2020 |
Předm.-Chron.ter. | 2017 |
Předm.-Věc.téma | hudební výchova |
Předm.-Věc.téma | základní školy Česko 2014-2020 |
Předm.-Věc.téma | střední školy Česko 2014-2020 |
Předm.-Věc.téma | multimédia |
Předm.-Věc.téma | pedagogický výzkum Česko 2014-2020 |
Předm.-angl. | musical learning and teaching |
Předm.-angl. | elementary schools Czechia 2014-2020 |
Předm.-angl. | secondary schools Czechia 2014-2020 |
Předm.-angl. | multimedia |
Předm.-angl. | educational research Czechia 2014-2020 |
Žánr/forma | kolektivní monografie |
Žánr/forma | collective monographs |
VZ-Korporace | Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta |
ISBN-pom.údaje | 9788021088504 1. vydání 20180427 |
Sigla,sign.vlastn. | OLA001 1-342.500 |
Počet exemplářů | 0 1 |
Úvodní stránka katalogu.
O úroveň zpět..
© 2007 Ex Libris & Vědecká knihovna v Olomouci - webmaster.