Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001280121

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00128xxxx / 0012801xx / 001280121.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-7261-567-4 (vázáno)
Kód jazykacze eng
Kód předm.kateg.005 Management. Řízení
MDT005.21
MDT(082)
HZ-Unifik.názevHBR's 10 must reads on strategic marketing. Česky
Názvové údajeO strategickém marketingu : 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review / přeložil: Tomáš Piňos
Údaje o vydáníV nakladatelství Management Press vydání 1.
NakladatelPraha : Management Press, 2019
Údaje fyz.popisu221 stran : ilustrace ; 22 cm
Typ obsahutext txt
Typ médiabez média n
Typ nosičesvazek nc
Edice-jiná formaKnihovna světového managementu
Všeobecná pozn.Přeloženo z angličtiny
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
Předm.-Věc.témastrategický marketing
Předm.-angl.strategic marketing
Žánr/formasborníky
Žánr/formapapers of several authors
VZ-Osobní jm.Piňos, Tomáš
VZ-Edice-Unif.náz. Knihovna světového managementu
ISBN-pom.údaje9788072615674 1. vydání v nakl. Management Press 20190710
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-356.372
Nakladatel-aut.f.Albatros Media - Management Press
Počet exemplářů0 1