Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001284256

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00128xxxx / 0012842xx / 001284256.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-7510-325-3 (brožováno)
Kód jazykacze cze eng
Kód geogr.oblastie-xr---
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
MDT658.8:005.21
MDT658.8-027.543
MDT334.012.63/.64
MDT(437.3)
MDT(048.8)
HZ-Osobní jménoMatušínská, Kateřina, 1980-
Názvové údajeSoučasný stav využívání konceptů strategického marketingu malými a středními firmami s ohledem na mezinárodní prostředí / Kateřina Matušínská, Michal Stoklasa
NakladatelKarviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2018
Údaje fyz.popisu113 stran : ilustrace ; 25 cm
Typ obsahutext txt
Typ médiabez média n
Typ nosičesvazek nc
Edice-jiná formaStudia oeconomica : vědecké monografie Slezské univerzity v Opavě, Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné
Všeobecná pozn.50 výtisků
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
Pozn.k uživ.urč.Určeno odborné veřejnosti
Pozn.o jazykuČeské a anglické resumé
Předm.-Věc.témastrategický marketing Česko
Předm.-Věc.témamezinárodní marketing Česko
Předm.-Věc.témamalé a střední podniky Česko
Předm.-angl.strategic marketing Czechia
Předm.-angl.international marketing Czechia
Předm.-angl.small and medium-sized enterprises Czechia
Žánr/formamonografie
Žánr/formamonographs
VZ-Osobní jm.Stoklasa, Michal
VZ-Edice-KorporaceSlezská univerzita. Obchodně podnikatelská fakulta. Studia oeconomica
ISBN-pom.údaje[1. vydání] 20190722
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-357.869
Počet exemplářů0 1