Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001288843

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00128xxxx / 0012888xx / 001288843.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-7556-045-2 (brožováno)
Kód předm.kateg.005 Management. Řízení
MDT005.95/.96:658.8
MDT316.774:004.738
MDT004.738.5:316.472.4
MDT(048.8:082)
HZ-Osobní jménoSzarková, Miroslava, 1951-
Názvové údajeThe place and role of social networks in personnel marketing / Miroslava Szarková, Natália Matkovčíková, Benita Beláňová ; translator: Maroš Buday
NakladatelČeské Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, z.ú., 2019
Údaje fyz.popisu79 stran : ilustrace ; 22 cm
Typ obsahutext txt
Typ médiabez média n
Typ nosičesvazek nc
Všeobecná pozn.100 výtisků
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
Předm.-Věc.témapersonální marketing
Předm.-Věc.témasociální média
Předm.-Věc.témainternetové sociální sítě
Předm.-angl.personnel marketing
Předm.-angl.social media
Předm.-angl.Internet social networks
Žánr/formakolektivní monografie
Žánr/formacollective monographs
VZ-Osobní jm.Matkovčíková, Natália
VZ-Osobní jm.Beláňová, Benita
VZ-Osobní jm.Buday, Maroš
ISBN-pom.údaje9788075560452 [1st edition] 20190905
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-359.733
Počet exemplářů0 1