Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001315012
Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00131xxxx / 0013150xx / 001315012.htm
Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog.
ISBN | 978-80-244-5640-9 (brožováno) : neprodejné |
Kód geogr.oblasti | e-xr--- |
Kód předm.kateg. | 377 Odborné vzdělávání |
MDT | 373.3.011.3-051 |
MDT | 51 |
MDT | 377.8 |
MDT | 37.091.321 |
MDT | 159.9 |
MDT | 159.923.2 |
MDT | 303.023 |
MDT | (437.3) |
MDT | (048.8) |
HZ-Osobní jméno | Dofková, Radka, 1979- |
Názvové údaje | Personality development of prospective mathematics teachers / Radka Dofková, Jana Kvintová |
Údaje o vydání | First edition |
Nakladatel | Olomouc : Palacký University Olomouc, 2019 |
Údaje fyz.popisu | 134 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm |
Typ obsahu | text txt |
Typ média | bez média n |
Typ nosiče | svazek nc |
Všeobecná pozn. | Nad názvem: Palacký University Olomouc, Faculty of Education |
Pozn.o bibliogr. | Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík |
Předm.-Věc.téma | učitelé základních škol Česko |
Předm.-Věc.téma | matematika |
Předm.-Věc.téma | vzdělávání učitelů |
Předm.-Věc.téma | pedagogické dovednosti psychologické aspekty |
Předm.-Věc.téma | sebehodnocení |
Předm.-Věc.téma | kvantitativní výzkum Česko |
Předm.-angl. | elementary school teachers Czechia |
Předm.-angl. | mathematics |
Předm.-angl. | teacher education |
Předm.-angl. | teaching skills psychological aspect |
Předm.-angl. | self-evaluation |
Předm.-angl. | quantitative research Czechia |
Žánr/forma | monografie |
Žánr/forma | monographs |
VZ-Osobní jm. | Kvintová, Jana, 1974- |
VZ-Korporace | Univerzita Palackého. Pedagogická fakulta |
ISBN-pom.údaje | 9788024456409 1st edition 20200518 |
Sigla,sign.vlastn. | OLA001 1-368.448 |
Nakladatel-aut.f. | Univerzita Palackého v Olomouci |
Počet exemplářů | 0 2 |
ICO | Y |
Úvodní stránka katalogu.
O úroveň zpět..
© 2007 Ex Libris & Vědecká knihovna v Olomouci - webmaster.