Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001340478

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00134xxxx / 0013404xx / 001340478.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-7454-954-0 (brožováno)
Kód jazykacze cze eng
Kód geogr.oblastie-xr---
Kód předm.kateg.366 Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
MDT659.1:78
MDT78:159.932
MDT658.8
MDT658.8:316.77
MDT366.1
MDT(437.3)
MDT(048.8)
HZ-Osobní jménoBačuvčík, Radim, 1975-
Názvové údajeHudba v obchodním prostředí : kvantitativní a kvalitativní analýza / Radim Bačuvčík
Údaje o vydání1. vydání
NakladatelZlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2020
Údaje fyz.popisu190 stran ; 21 cm
Typ obsahutext txt
Typ médiabez média n
Typ nosičesvazek nc
Všeobecná pozn.Na obálce pod názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii a rejstřík
Pozn.o jazykuČeské a anglické resumé
Předm.-Věc.témahudba v reklamě Česko
Předm.-Věc.témavnímání hudby
Předm.-Věc.témamarketing Česko
Předm.-Věc.témamarketingová komunikace Česko
Předm.-Věc.témaspotřebitelské chování Česko
Předm.-angl.music in advertising Czechia
Předm.-angl.perception of music
Předm.-angl.marketing Czechia
Předm.-angl.communication in marketing Czechia
Předm.-angl.consumer behavior Czechia
Žánr/formamonografie
Žánr/formamonographs
VZ-KorporaceUniverzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
ISBN-pom.údaje9788074549540 1. vydání 20201215
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-375.677
Počet exemplářů0 1