Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001359491

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00135xxxx / 0013594xx / 001359491.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-87217-61-0 (brožováno)
Kód geogr.oblastie-xr---
Kód předm.kateg.659 Reklama. Public relations. Média
MDT659.1
MDT316.647.8:316.346.2
MDT316.65
MDT(437.3)
MDT(047.31)
HZ-Osobní jménoBartáková, Eva
Názvové údajeJak vnímáme sexistickou reklamu? : reprezentativní výzkum postojů české veřejnosti a kvalitativní sonda do zkušenosti mladých lidí s reklamou / autorský tým: Eva Bartáková, Lucie Čechovská, Eva Čivrná, Petra Havlíková, Kristýna Pešáková, CVVM SOÚ AV ČR
Údaje o vydáníPrvní vydání
NakladatelBrno : Nesehnutí, 2019
Údaje fyz.popisu63 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 30 cm
Typ obsahutext txt
Typ médiabez média n
Typ nosičesvazek nc
Všeobecná pozn.Název z obálky
Všeobecná pozn.Terminologický slovník
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
Předm.-Věc.témareklama a propagace Česko
Předm.-Věc.témasexismus Česko
Předm.-Věc.témaveřejné mínění Česko
Předm.-angl.advertising Czechia
Předm.-angl.sexism Czechia
Předm.-angl.public opinion Czechia
Žánr/formavýzkumné zprávy
Žánr/formaresearch reports
VZ-Osobní jm.Čechovská, Lucie
VZ-Osobní jm.Čivrná, Eva, 1997-
VZ-Osobní jm.Havlíková, Petra
VZ-Osobní jm.Pešáková, Kristýna
VZ-KorporaceCentrum pro výzkum veřejného mínění
ISBN-pom.údaje1. vydání 20201014
Sigla,sign.vlastn.OLA001 2-049.440
Počet exemplářů0 1