Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001364068

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00136xxxx / 0013640xx / 001364068.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-7408-228-3 (brožováno)
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8:005
MDT(075.8)
MDT(078.7)
HZ-Osobní jménoPetrů, Naděžda, 1960-
Názvové údajeMarketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe : (prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody) / Naděžda Petrů, Václav Kupec
Údaje o vydáníTřetí přepracované a doplněné vydání
NakladatelPraha : Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2021
Údaje fyz.popisu91 stran : ilustrace ; 30 cm
Typ obsahutext txt
Typ médiabez média n
Typ nosičesvazek nc
Edice-jiná formaEducopress
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
Předm.-Věc.témamarketingový management
Předm.-angl.marketing management
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formapřípadové studie
Žánr/formatextbooks (higher)
Žánr/formacase studies
VZ-Osobní jm.Kupec, Václav
VZ-Edice-Unif.náz. Educopress
ISBN-pom.údaje9788074082283 3., přepracované a doplněné vydání 20211112
Sigla,sign.vlastn.OLA001 2-050.005
Počet exemplářů0 1