Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001374341

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00137xxxx / 0013743xx / 001374341.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-88330-10-3 (brožováno)
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8:005.21
MDT658.8:316.77
MDT(075.8)
MDT(076.5)
HZ-Osobní jménoMatisko, Peter
Názvové údajeMarketingová strategie a plánování / Peter Matisko, Jiří Boháček, Břetislav Stromko
Údaje o vydání1. vydání
Nakladatel[Praha] : Vysoká škola ekonomie a managementu, 2021
Údaje fyz.popisu150 stran : ilustrace ; 30 cm
Typ obsahutext txt
Typ médiabez média n
Typ nosičesvazek nc
Edice-jiná formaEdice učebních textů
Všeobecná pozn.Terminologický slovník
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
Předm.-Věc.témastrategický marketing
Předm.-Věc.témamarketingová komunikace
Předm.-angl.strategic marketing
Předm.-angl.communication in marketing
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formapraktická cvičení
Žánr/formatextbooks (higher)
Žánr/formaproblems, exercises, etc.
VZ-Osobní jm.Boháček, Jiří, 1969-
VZ-Osobní jm.Stromko, Břetislav
VZ-KorporaceVysoká škola ekonomie a managementu
VZ-Edice-KorporaceVysoká škola ekonomie a managementu. Učební texty
ISBN-pom.údaje1. vydání 20220608
Sigla,sign.vlastn.OLA001 2-051.654
Počet exemplářů0 1