Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001377215

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00137xxxx / 0013772xx / 001377215.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-261-1080-4 (brožováno)
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8:005.52
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoMičík, Michal
Názvové údajeMarketingový výzkum / Michal Mičík
Údaje o vydáníPrvní vydání
NakladatelPlzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2022
Údaje fyz.popisuvi, 110 stran : ilustrace ; 21 cm
Typ obsahutext txt
Typ médiabez média n
Typ nosičesvazek nc
Všeobecná pozn.Na obálce nad názvem: Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
Předm.-Věc.témamarketingový výzkum
Předm.-angl.marketing research
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
VZ-KorporaceZápadočeská univerzita. Ekonomická fakulta
ISBN-pom.údaje9788026110804 1. vydání 20220421
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-391.386
Počet exemplářů0 1