Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001380442

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00138xxxx / 0013804xx / 001380442.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-1-292-34113-2 (brožováno)
Kód země vyd.xxk xxu xxc ts si ch ja ko ii sa bl mx sp ne gw fr it
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8
MDT658.8:005.21
MDT658.8:005
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoKotler, Philip, 1931-
Názvové údajePrinciples of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong with Marc Oliver Opresnik
Údaje o vydání18e global edition
NakladatelHarlow ; London ; New York ; Boston ; San Francisco ; Toronto ; Sydney ; Dubai ; Singapore ; Hong Kong ; Tokyo ; Seoul ; Taipei ; New Delhi ; Cape Town ; Sao Paulo ; Mexico City ; Madrid ; Amsterdam ; Munich ; Paris ; Milan : Pearson, [2021]
Copyright©2021
Údaje fyz.popisu728 stran : ilustrace ; 28 cm
Typ obsahutext txt
Typ médiabez média n
Typ nosičesvazek nc
Všeobecná pozn.Terminologický slovník
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografické odkazy a rejstříky
Předm.-Věc.témamarketing
Předm.-Věc.témastrategický marketing
Předm.-Věc.témamarketingový management
Předm.-angl.marketing
Předm.-angl.strategic marketing
Předm.-angl.marketing management
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
VZ-Osobní jm.Armstrong, Gary
VZ-Osobní jm.Opresnik, Marc Oliver, 1969-
Sigla,sign.vlastn.OLA001 2-052.597
Počet exemplářů0 1