Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001400157

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00140xxxx / 0014001xx / 001400157.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-245-2458-0 (brožováno)
Kód předm.kateg.659 Reklama. Public relations. Média
MDT659.1
MDT658.8:316.77
MDT(062.534)
MDT(048.3)
HZ-Jméno akceInternational Conference on Research in Advertising (20. : 2022 : Praha, Česko)
Názvové údajeAbstract proceedings ICORIA 2022 : 20th International Conference on Research in Advertising : frontiers of advertising: re-considering its shapes and forms : June 23rd-25th, 2022, Prague University of Economics and Business, Prague, Czech Republic
Varianta názvuICORIA 2022
Varianta názvuFrontiers of advertising: re-considering its shapes and forms
Údaje o vydání1. vydání
NakladatelPrague : Oeconomica, Prague University of Economics and Business, 2022
Údaje fyz.popisu50 stran ; 30 cm
Typ obsahutext txt
Typ médiabez média n
Typ nosičesvazek nc
Všeobecná pozn.Název z obálky
Předm.-Věc.témareklama a propagace
Předm.-Věc.témamarketingová komunikace
Předm.-angl.advertising
Předm.-angl.communication in marketing
Žánr/formasborníky konferencí
Žánr/formaabstrakta
Žánr/formaproceedings of conferences
Žánr/formaabstracts
ISBN-pom.údaje9788024524580 [1st edition] 20220912
Sigla,sign.vlastn.OLA001 2-054.664
Nakladatel-aut.f.Vysoká škola ekonomická
Počet exemplářů0 1