Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001405446

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00140xxxx / 0014054xx / 001405446.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-88330-57-8 (brožováno) 978-80-88330-59-2
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8-027.543
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoBoháček, Jiří, 1969-
Názvové údajeMezinárodní marketing / seznam autorů: Jiří Boháček
Údaje o vydáníVydání druhé
Nakladatel[Praha] : Vysoká škola ekonomie a managementu, 2022
Údaje fyz.popisu246 stran : ilustrace, mapy ; 30 cm
Typ obsahutext txt
Typ médiabez média n
Typ nosičesvazek nc
Edice-jiná formaEdice učebních textů
Všeobecná pozn.Terminologický slovník
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Předm.-Věc.témamezinárodní marketing
Předm.-angl.international marketing
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
VZ-KorporaceVysoká škola ekonomie a managementu
VZ-Edice-KorporaceVysoká škola ekonomie a managementu. Učební texty
ISBN-pom.údajeISBN 978-80-88330-59-2 9788088330592 2. vydání Chybný čárový kód se správným okem čitelným ISBN uveden na zadní straně obálky; tento čárový kód a jemu odpovídající ISBN náleží publikaci: DEPPOO, Lucie - Zuzák, Roman: Management 20230202
Sigla,sign.vlastn.OLA001 2-055.321
Počet exemplářů0 2