Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001405452

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00140xxxx / 0014054xx / 001405452.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-88330-83-7 (brožováno)
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoKoudelka, Jan
Názvové údajeMarketing: principy a nástroje / Jan Koudelka, Oldřich Vávra
Údaje o vydáníVydání druhé
Nakladatel[Praha] : Vysoká škola ekonomie a managementu, 2022
Údaje fyz.popisu238 stran : ilustrace ; 30 cm
Typ obsahutext txt
Typ médiabez média n
Typ nosičesvazek nc
Edice-jiná formaVysokoškolská učebnice
Všeobecná pozn.Terminologický slovník
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Předm.-Věc.témamarketing
Předm.-angl.marketing
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
VZ-Osobní jm.Vávra, Oldřich
VZ-KorporaceVysoká škola ekonomie a managementu
VZ-Edice-KorporaceVysoká škola ekonomie a managementu. Vysokoškolská učebnice
ISBN-pom.údaje9788088330837 2. vydání 20230206
Sigla,sign.vlastn.OLA001 2-055.326
Počet exemplářů0 2