Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001408773
Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00140xxxx / 0014087xx / 001408773.htm
Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog.
ISBN | 978-80-7378-476-8 (brožováno) |
Kód předm.kateg. | 53 Fyzika |
MDT | 53 |
MDT | 37.016.026 |
MDT | 37.091.3 |
MDT | 37.015.3 |
MDT | (079)371.27 |
MDT | (048.8:082) |
HZ-Osobní jméno | Mandíková, Dana, 1960- |
Názvové údaje | Typické žákovské představy ve výuce fyziky : konkrétní náměty práce s vybranými představami / Dana Mandíková, Martina Kekule a kol. |
Údaje o vydání | První vydání |
Nakladatel | Praha : Katedra didaktiky fyziky MFF UK, 2022 |
Údaje fyz.popisu | 108 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 30 cm |
Typ obsahu | text txt |
Typ média | bez média n |
Typ nosiče | svazek nc |
Všeobecná pozn. | Název z obálky |
Všeobecná pozn. | Vydal MatfyzPress, nakladatelství Matematicko-fyzikální fakulty Univerzity Karlovy pro potřeby katedry didaktiky fyziky MFF UK |
Všeobecná pozn. | Obsahuje QR kódy s přístupem k rozšiřujícím materiálům |
Pozn.o bibliogr. | Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy |
Předm.-Věc.téma | fyzika |
Předm.-Věc.téma | předmětová didaktika |
Předm.-Věc.téma | vyučovací metody |
Předm.-Věc.téma | pedagogická psychologie |
Předm.-angl. | physics |
Předm.-angl. | teaching school subjects |
Předm.-angl. | teaching methods |
Předm.-angl. | educational psychology |
Předm.-volně tvoř. | miskoncepce |
Žánr/forma | studentské práce |
Žánr/forma | kolektivní monografie |
Žánr/forma | kolektivní monografie |
Žánr/forma | student papers |
VZ-Osobní jm. | Kekule, Martina |
ISBN-pom.údaje | 1. vydání 20230322 |
Sigla,sign.vlastn. | OLA001 2-055.964 |
Nakladatel-aut.f. | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, katedra didaktiky fyziky |
Nakladatel-aut.f. | Matfyzpress |
Počet exemplářů | 0 1 |
Úvodní stránka katalogu.
O úroveň zpět..
© 2007 Ex Libris & Vědecká knihovna v Olomouci - webmaster.