Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK05, záznam 000041657

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk05 / 00004xxxx / 0000416xx / 000041657.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN405,00 Kč
Jazyk popisné jedn.cze
Země vydání dokum.CZ
Název a odpovědnostČSN ISO 10002 (010339) Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro vyřizování stížností v organizacích
Nakladatelské údajePraha Český normalizační institut 2005
Obecné poznámkyDatum ukončení platnosti normy je 20190301
Obecné poznámkyDatum vydání normy je 20050401
Obecné poznámkyDatum účinnosti normy je 20050501
Obecné poznámkyNorma je dostupná v elektronickém formátu v systému ČSN online ÚNMZ
Obecné poznámkyVěstník poslední změny normy je 2019.02
Obecné poznámkyVěstník vyhlášení normy je 2005.04
Obecné poznámkyZměna normy: tisková oprava, počet stran 2, ohlášeno ve věstníku 2009.09, s datem účinnosti 20091001, vydáno 20090901
Anotace, referátNorma není platná
Další variant.n.Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro vyřizování stížností v organizacích
Volné předmět t.OBECNÁ TŘÍDA Jakost
Externí soubor (obrázek, hyperlink...)http://csnonline.unmz.cz/
Sigla,sign.vlastn.OLA001 ČSN ISO 10002
Počet exemplářů1