Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000286228

Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00028xxxx / 0002862xx / 000286228.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

FormátBK
Návěští-----nam--22--------450-
Identif.č.záznamuupv000286228
Datum+čas posl.zpr.20031107
Všeob.údaje zprac.19960916d2000----km-y0czey0103----ba
Jazyk popisné jedn.cze
Země vydání dokum.CZ
Název a odpovědnostZpůsob a zařízení pro určování rychlosti železničního vozidla Method and apparatus for determining velocity of railway vehicle
Nakladatelské údajePraha Úřad průmyslového vlastnictví 2000
Obecné poznámkyDatum oznámení zápisu: 19950916
Obecné poznámkyDatum podání přihlášky: 19960916
Obecné poznámkyDatum zveřejnění přihlášky: 20000216
Obecné poznámkyPrávo přednosti: EP 1995/95114611
Obecné poznámkyČíslo přihlášky: 1997-1489
Anotace, referátBy employing both the invented method and apparatus for making this method, velocity of a railway vehicle is determined with great accuracy from time interval needful for passage of a defined track. The invented method is characterized in that output signals (JV1, JV2) of two rail contacts, being placed on the rails at a predetermined distance from each other are recorded in digital form and the time interval between them is employed for calculation of velocity. In order to obtain exact triggering instants for measuring the time interval, there are calculated optimum approximate parabolas (P1, P2) for the characteristics (RJ1, RH2) of the signals (JV1, JV2) generated at passage of wheels and for determination of the triggering instants (tS1, tS2) the coordinates of the parabola (P1, P2) vertex points are employed. To check, whether both signal characteristic following immediately each other pertain to the passage of the railway vehicle, a mutual correlation coefficient between the signal characteristics and the approximate parabola can be calculated and compared with the set characteristic value. eng
Anotace, referátZpůsobem a také zařízením k provádění tohoto způsobu je určována s vysokou přesností rychlost železničního vozidla z časového intervalu, potřebného pro projetí vymezené dráhy. Při tomto způsobu se výstupní signály (JV1, JV2) dvou kolejnicových kontaktů, umístěných na kolejnicích v předem určeném odstupu od sebe, zaznamenávají v číslicové formě a časový interval mezi nimi se využívá pro výpočet rychlosti. Pro získání přesných spouštěcích okamžiků pro měření časového intervalu jsou pro průběhy (RJ1, RJ2) signálů (JV1, JV2), generovaných při průjezdu kol, vypočteny optimální přibližné paraboly (P1, P2) a pro určení spouštěcích okamžiků (tS1, tS2) se využijí souřadnice vrcholových bodů parabol (P1, P2). Pro kontrolu, zda oba po sobě následující průběhy signálů přísluší průjezdu kol kolejového vozidla, se může vypočítat koeficient vzájemné korelace mezi průběhem signálů a přibližnou parabolou a porovnat s nastavenou charakteristickou hodnotou. cze
Souběžný názevMethod and apparatus for determining velocity of railway vehicle
Další system.sel.j.G 01P 003/66 MPT
Osobní jm.-sekund.oFehrenbach Hermann Rülzheim (DE) p
Osobní jm.-sekund.oHakr Tomáš Praha 7, Přístavní 2417000 z
Korpor.,akce-sek.o.ALCATEL SEL AKTIENGESELLSCHAFT Stuttgart (DE) m
Zdroj.pův.katalog.CZ ÚPV 20000216
Zdroj.pův.katalog.CZ OLA001 20031107
Sigla,sign.vlastn.OLA001 286228
Počet exemplářů1
Logická bázeB6
Katalogizátor20031107 SVK06 1837
Katalogizátor20060721 SVK06 1400