Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK06, záznam 000286272
Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk06 / 00028xxxx / 0002862xx / 000286272.htm
Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog.
Formát | BK |
Návěští | -----nam--22--------450- |
Identif.č.záznamu | upv000286272 |
Datum+čas posl.zpr. | 20031107 |
Všeob.údaje zprac. | 19940618d2000----km-y0czey0103----ba |
Jazyk popisné jedn. | cze |
Země vydání dokum. | CZ |
Název a odpovědnost | Způsob zkoušení pístového spalovacího motoru Testing procedure of piston internal combustion engine |
Nakladatelské údaje | Praha Úřad průmyslového vlastnictví 2000 |
Obecné poznámky | Datum oznámení zápisu: 19930625 |
Obecné poznámky | Datum podání přihlášky: 19940618 |
Obecné poznámky | Datum zveřejnění přihlášky: 20000315 |
Obecné poznámky | Právo přednosti: DE 1993/4321170 |
Obecné poznámky | Číslo přihlášky: 1995-3471 |
Anotace, referát | The proposed testing is carried out in such a manner that first there is prepared a signal in the form of pulses, derived from ignition, whereby the signal assigns one pulse (34, 34a, 34b) to each switching on arisen due to ignition. The first pulse (34) of a group (32, 33) of signal pulses in the form of pulses switches on always a timing unit (16), being always repeatedly switched on and which in the course of duration (TiA, T'iA) of its active phase suppresses pulses (34a, 34b) following the first pulse (34) of the pulse group (32, 33). A preset time (TiV, T'iV) for the timing unit (16) is determined in such a way that it is longer than the maximum interval (Ti1, Ti2) between the pulses (34, 34a, 34b) of the pulse group (32, 33). eng |
Anotace, referát | Zkoušení se provádí tak, že se připraví signál ve formě impulzů odvozený ze zapalování, který každému sepnutí vzniklému při zapálení přiřadí jeden impulz (34, 34a, 34b). První impulz (34) skupiny (32, 33) impulzů signálu ve formě impulzů zapne vždy časovací jednotku (16), která se vždy opětovně spouští, a která v průběhu doby (T.sub. A.n., T.apst..sub. A.n.) trvání své aktivní fáze potlačí impulzy (34a, 34b) následující za prvním impulzem (34) skupiny (32, 33) impulzů. Předem stanovená doba (T.sub. V.n., T.apst..sub. V.n.) pro časovací jednotku (16) se určí tak, že je delší, než maximální odstup (T.sub. 1.n., T.sub. 2.n.) mezi impulzy (34, 34a, 34b) skupiny (32, 33) impulzů. cze |
Souběžný název | Testing procedure of piston internal combustion engine |
Další system.sel.j. | F 02P 017/00 MPT |
Další system.sel.j. | H 03K 005/01 MPT |
Osobní jm.-sekund.o | Dittmann Karl Heinz Stuttgart (DE) p |
Osobní jm.-sekund.o | Fischer Uwe Stuttgart (DE) p |
Osobní jm.-sekund.o | Matějka Jan Praha 1, Národní 3211000 z |
Korpor.,akce-sek.o. | ROBERT BOSCH GMBH Stuttgart (DE) m |
Zdroj.pův.katalog. | CZ ÚPV 20000315 |
Zdroj.pův.katalog. | CZ OLA001 20031107 |
Sigla,sign.vlastn. | OLA001 286272 |
Počet exemplářů | 1 |
Logická báze | B6 |
Katalogizátor | 20031107 SVK06 1837 |
Katalogizátor | 20060721 SVK06 1400 |
Úvodní stránka katalogu.
O úroveň zpět..
© 2007 Ex Libris & Vědecká knihovna v Olomouci - webmaster.